Een dringend probleem aan de woning, een waterlek of een storing aan de verwarming? Emergency@Home snelt u meteen ter hulp, 24u/24. Hiervoor hebben we een netwerk van vakmannen (loodgieters, elektriciens, verwarmingstechniekers,...) uitgebouwd, verspreid over gans België, die hun vak door en door kennen.

Zo wordt het comfort thuis steeds snel en vakkundig hersteld. AXA Assistance voorziet een tussenkomst tot 400 Euro, voor maar 84 Euro per jaar, dat is slechts 7 Euro per maand.

U kunt onze bijstandsformule Emergency@Home onderschrijven voor uw hoofdverblijfplaats.

Schrijf hier in >

 

BASISWAARBORGEN

Bijstand aan huis

  • 24u/24 bereikbaar
  • Zenden van een hersteller
    • Electricien
    • Verwarmingstechnieker
    • Loodgieter
    • Dakwerker
    • ...
  • Ten laste nemen van de verplaatsingskosten en dringende herstellingen tot max. 400 EUR.

VOORBEELDEN

Noodgeval Oplossing
Waterafvoer Een losgekomen waterleiding of een verstopte dakgoot berokkenen schade aan de woning.
Verstopte riool
De leiding wordt teruggeplaatst of een tijdelijke afvoerpijp wordt geïnstalleerd en de dakgoot wordt ontstopt.
De riool wordt ontstopt.
Centrale verwarming Storing aan de centrale verwarming.
Lekkende centrale verwarmingsleiding.
Storing aan de boilers en warmwatersystemen.
De oorzaak en de herstellingswijze worden bepaald en indien mogelijk, wordt de verwarming opnieuw in werking gezet.
Dak Afgevallen dakpannen veroorzaken een waterlek.
Een lek in het dak of aan de dakkapel veroorzaakt wateroverlast.
De dakpannen worden teruggeplaatst of een zeil wordt bevestigd.
Het lek wordt gestopt door een voorlopige en lokale herstelling.

ALGEMENE VOORWAARDEN

Lees hier de algemene voorwaarden

Algemene Voorwaarden Emergency@Home


Schrijf hier in >